پایان سفر نامه ...


امروز دیگه میخوام سفر نامه مارکوپولو رو به پایان برسونم  ...

توی اون مدتی که اصفهان بودم 2 روز رفتیم شاهین شهر که اصلا بهم خوش نگذشت ...از اونجا و شلوغیش اصلا خوشم نیومد  اخه منو به اجبار بردن نمیخواستم برم ولی مامانم مثل همیشه اینقد غر غر کرد تا مجبور شدم برم آخرش هم که اصلا خوش نگذشت

روز آخری که خواستیم برگردیم رفتیم انقلاب واسه خرید سوغاتی وکلی پول خرج کردیم و اخرش رسیدیم به سی و سه پل که به خاطر اینکه آب زاینده رود رو بسته بودن به نظر من دیگه اونقدر زیبا نبود  ولی بازم تونسته بود آدمهای زیادی رو دور خودش جذب کنه برام لذتبخش بود که از زیر پل رد بشم چون معلوم نبود سری بعد بشه یا نه ؟؟؟ البته زمستون که شد مطمئنم که با شروع بارندگی آب به زاینده رود برمیگرده و سی و سه پل دوباره میدرخشه


فردای اون روز هم حرکت کردیم به سمت شهرمون  و من چون صبح زود بیدار شده بودم اصلا حوصله گشتن نداشتم و بابای بیچاره هر جا که میگفت بایستم من میگفتم نه و این منجر به این شد که تا خونه با مامانم حرف نزنم آخه میره رو اعصاب آدم

در کل خیلی خوب بود کمی تا قسمتی روحیم عوض شد .امیدوارم که تابستون به همه شما دوست جونای خوبم خوش گذشته باشه 


نظرات 3 + ارسال نظر
مریم و سعید و سروش زیر یک سقف سه‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:16 ق.ظ http://saghf.blogsky.com

سلام دوست من !! در آستانه ی چهارمین سالگرد عقدمون هستیم . راستش رو بخاید................ بی خیال! حالم خیلی گرفته است ! این روز مهم رو به مریم خانوم تبریک می گم. خیلی سعی کردم تمام اوضاع مطابق میل مریم پیش بده اما .... بی خیال!! فقط مبارکه انشالله !!

سینا سه‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:04 ب.ظ http://30na20.blogfa.com

سلام آبجی .ببخشید این چند روزه رو سر کار بودم نتونستم بیام.دستت درد نکنه که برامون مینویسی .همین که رفتی و یه هوایی عوض کردی هم خودش کلیه.من که هیچ جایی نرفتم.راستش به نظر من اون جورا هم که میگفتی بد نبود این مسافرتت

ریحون چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:40 ب.ظ http://reihooon.blogsky.com

سلام صدف جووووووووووووووون !!
تو خجالت نمی کشی ؟؟ یعنی چی که توی شهر ما ( شاهین شهر ) بهت خوش نگذشت !!! نمی گی این حرفت بد آموزی داره !! می خوای توریستای شهر ما رو بپرونی!!!
دوستت دارم صدف

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد