تو...

آسمانم ستاره می خواست که تو آمدی .ابر حسود اما چشم دیدن خوشحالیم را نداشت.آسمانم ابری شد.بارید و بارید و من ...

به انتظار دیدن دوباره ات قطره های باران را یکی یکی می شمردم.اما تو دیگر پشت ابر ها نبودی وقتی که تمام شدند.نمی دانم در کدام صورت فلکی باید به دنبال تو گشت.در آسمان بزرگ من جای یک ستاره خالی شد.کاش از خورشید فرار نمی کردی تا روشنتر
به دنبالت می گشتم.کاش هرگز آسمانم ستاره نمی خواست.کاش ابر ها کمی مهربانتر بودند ...تا تو را گم نمی کردم.ای کاش میدانستی شبها....تنها ستاره ای را که به نامت زده ام
به چشمانم سنجاق میکنم تا یادم نرود
در روی زمین کسی هم هست که سبزی لحظه هایش روزی آرزویم بود ....خانه را در چشم های تو پیدا کردم
پلکهایت را به هم نزن خانه خراب میشوم

نظرات 3 + ارسال نظر
خدادادیان شنبه 20 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 06:54 ق.ظ http://www.azfarshid.blogsky.com

با سلام
از حضور شما در ایران-خوزستان-مسجدسلیمان سپاسگزارم
ای کاش خیابانهای مسجدسلیمان درست شوند مطمئنا همشهریان من گرد و غبار ساختن را تحمل خواهند کرد
پاینده باشید

رضا یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:13 ق.ظ http://www.mis1mis.blogfa.com

درود بر شما ایرانی شرافتمند
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم..
ممنونم که بنده را مورد لطف قرار داده و نظرات خویش را برایم ارسال فرمودید.
در مورد اظهار نظری که در خصوص خوزستانیها و مسجدسلیمانی ها داشتید.ابتدا ناراحت شدم ولی حق را به شما دادم.چون اگر شما در شهر من زندگی میکردید این حرفها را نمی زدید.گفته بودی در خصوص مشکلات شهر نمی نویسی .باید خدمتتان عرض کنم این وبلاگ سومین وبلاگم می باشدز که دو تای اولی را دوستان!!! عنایت فرموده و فیلتر کردهاند.شما حتماْ از اوضاع جامعه ما بی خبر نیستیدو می دانید که مسئولان ما حتی تاب یک انتقاد سازنده را نیز ندارند.به همین دلیل تغییر رویه داده و بخاطر اینکه نمی توانستم نسبت به این همه اجحاف بی تفاوت باشم به نوشتن ادامه میدهم.
٫٫در صورت معرفی خودتان و اینکه ساکن کجا هستید توضیحات کامل را برایتان ارسال میکنم٫٫

بدرود

ستاره ...مثل لبخند .. دوشنبه 22 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:51 ق.ظ

سلام عزیزم

خوبی؟

اون روز که کامنتت رو دیدم

نشد بجوابم
بعد خورد به تعطیلیلات

خوشحالم اسم وبتو عوض کردی

اینطوری بهتر شد

اونجوری دل ادم می گرفت


گفته بودی شب موقع خواب به من فکر کردی
منم دیشب موقع خواب داشتم بهت فکر می کردم

خودت خوبی؟

هیچ وقت طوری نباش که اگه کسی چشم هاشو به هم زد خونه خراب بشی

ای لاو یو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد