دل نوشته 2

سلام به همه ی دوست جونای خوبم که بهم سر زدن   بالاخره تونستم دکتر رو ببینم   یه عالمه قرص جور واجور داد   منم که حالم از خوردن قرص بد میشه  نمیدونم چیکار کنم   آخرش خودمم نفهمیدم که دلیل سردرد هام چی بوده از حرفهای دکترم چیزی نفهمیدم چون فقط سوال میپرسید و تا من اومدم جواب بدم شروع کرد به تجویز داروخلاصه جونم بگه واستون که این چند وقته حسابی مرده بودم اما الان شکر خدا وبه لطف خدا خوبم واین شعر رو تقدیم میکنم به همه ی دوستهای گلم   


هم دعا کن گره از کار تو بگشاید عشق

هم دعا کن گره ی تازه نیا فزاید عشق

قایقی در طلب موج به دریا پیوست

باید از مرگ نترسید اگر باید عشق

عاقبت راز دلم را به لبانش گفتم

شاید این بوسه به نفرت برسد شاید عشق

شمع روشن شد و پروانه در آتش گل کرد

می توان سوخت اگر امر بفرماید عشق

پیله ی رنج من ابریشم پیراهن شد

شمع حق داشت به پروانه نمی آید عشق

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی یکشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 07:29 ب.ظ http://www.30o.ir

سلام،
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://www.30o.ir
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

ریحانه سه‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 04:19 ب.ظ http://reihan.blogsky.com

صدف خوبم ُ خانومی گلم ! منم از ته ته ته قلبم آرزو می کنم همیشه سلامت باشی !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد