خیلی داغونم گلم

من خیلی داغونم گلم تو دیگه داغونم نکن

من خیلی از تو بدترم تکیه به شونه هام نکن

برو که وقتش بری برو که خیلی دلخورم

با بیخیالی منو نسوزون

حالا که میری نشو پشیمون

مگه نگفتی دوسم نداری

 چرا نمیری تنهام بزاری

دلم با جمله هات آروم نمیشه

 برو دیگه واسه همیشه

اگه میگی واسه تو فرقی نداره

چرا چشمای تو بارونی میشه

دلم میخاست بازم طاقت بیارم

بازم هرچی که شد به روت نیارم

ولی حالا که حرف رفتن افتاد

برو دیگه باهات کاری ندارم

برو که وقتش بری برو که خیلی دلخورم

با بیخیالی منو نسوزون

 حالا که میری نشو پشیمون

مگه نگفتی دوسم نداری

 چرا نمیری تنهام بزاری

نظرات 1 + ارسال نظر
sara سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 04:26 ب.ظ

سلام وبلاگ خوبی داری به سایت منم سری بزن اگه میشه منو به نام کلیپ موبایل لینک کن
ادرس سایت من http://www.bestpatogh.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد