شب آرزوها

بسم رب الحسین

معاشران گره از زلف یار باز کنید
شبی خوشست بدین قصه اش دراز کنید

گفته است به چنین شبی ، 
شب جمعه اول ماه رجب ، مرا بطلب و از من بطلب ؛ و باید خواند و باید طلبید و آرزو کرد.
ماه عاشقی ؛ ماه مقدمه و ماه مقدم ؛ روزهائی که 
نبض کعبه بدانها می تپد ؛السلام علیک یا امیر المومنین...

امشب - لیله الرغائب یا همان شب آرزوها بقول خودمان - برای من که خیلی وقت بود رفرش نکرده بودم ، یه رفرش اساسی بود و خانه تکانی ای که خیلی وقت قبل باید انجام می شد و نشده بود.
شب زیبائی که از مثل آن مدتها بی نصیب بودم و دعوتی که مدتها بود لبیکش نگفته بودم.
عهد کردم که امشب از خدا سه چیز بخواهم :
اول؛ سلامتی وجود آسمانی 
امام عصر علیه السلام . تعجیل در امر مقدس فرج
دوم؛...
سوم؛...
... و می دانم که صدایم را شنید و باز می دانم که اجابت خواسته ام زودتر از آنی خواهد بود که در دایره تنگ تصورم می گنجد.
القصه؛
درود به رندی که چون پیاله گرفت
یاد حریفان خسته جان افتاد

برای شادی روح همه اون عزیزانی که دیگه الان کنار ما نیستند دعا کنید.

راستی ، شنیده اید که می گویند : آرزو بر جوانان عیب نیست...
التماس دعا .یا علی مدد

نظرات 2 + ارسال نظر
ریحون شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:07 ق.ظ http://reihan.blogsky.com

سلام دوست جون جونی!
این مطلبت خیلی آرامش بخش بود! شعله شمعی هم که کنارش گذاشتی امید آدم رو برای رسیدن به آرزوهاش بیشتر می کنه!

ستاره ...مثل لبخند .. پنج‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:19 ق.ظ http://setarehjan.blogfa.com/

ایشالا به همه آروزهات برسی

اونایی که به صلاحته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد