رجب ماه خداست

با  دیدگانی پر از اشک و دلی پر از کینه و خشم باید به دیدار ماه رجب میروم  ماهی که ماه خدا نامیده شده است و هرگونه خشونت در اسلام منع شده است .  

برای شادی روح عزیزانی که در این ایم جان خود را از دست دادن فران بخوانید و فاتحه بفرستید باشد که روحشان با شهدای اسلام محشور گردد.


“حلول ماه  رجب مبارک”


امیدوارم ماه پربار و پربرکتی داشته باشید.التماس دعا


همانا خدای تبارک و تعالی در آسمان هفتم فرشته ای به نام داعی منصوب کرده است ، پس هنگامی که ماه رجب فرا رسد ، آن فرشته هر شب تا به صبح چنین ندا سر می دهد :

«خوشا بر ذاکران ، خوشا بر اطاعت کنندگان ، خداوند تعالی می فرماید : من همنشین هر کسی هستم که با من هم نشینی کند و مطیع کسی هستم که مرااطاعت کند و آمرزنده کسی هستم که از من آمرزش طلبد . این ماه ، ماه من است و بنده ، بنده من و رحمت ، رحمت من . پس هر کس در این ماه مرا بخواند ، اجابتش می کنم و هر که از من درخواست کند عطایش می کنم و هر که از من هدایت طلبد ،هدایتش می کنم و این ماه را ریسمانی میان خود و بندگانم قرار دادم پس هرکس به آن چنگ زند ، به من خواهد رسید . »

نظرات 1 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 3 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:43 ب.ظ

ایشالا که خدا به خواسته این مردم پاک سرشت توجه کنه و حقمون رو از این ظالمان پس بگیره :)

الهی امین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد