هیچکی منو دوست نداره )):


سر می زنی به وبلاگت . نه بازدید کننده ای ، نه کامنتی . دلت می گیره . از اون ژست های باحال هم بلد نیستی که " من فقط برای خودم می نویسم " و " برام مهم نیست چه کسی و چند نفر این جا رو می خونن " . اصلاً تو مینویسی که خونده بشی که اگه قرار به دیده شدن و خونده شدن نبود ، جه جایی بهتر از همون دفتر کاغذی که حتی رد پای اشک های شبانه ات رو نگه می داره نه اینکه مثل این صفحه شیشه ای پر نور خالی از احساس باشه وچه ابزاری بهتر از خودکارت که با صدای جیر جیر اش وقتی روی کاغذ سر می خوره میشه زندگی کرد . جایی که Back Space و Delete ای در کار نیست و خط میزنی و این خط خوردگی ها خودشون پر از راز اند و پر از معنا .

این هست که وسوسه میشی . وسوسه این که لینک بلاگ قبلی ات رو بذاری گوشه صفحه . بعد سر بزنی به دوستات ، کامنت ای یا آف لاین ای بذاری و بگی که برگشتی و داری دوباره مینویسی و ... اما باید صبور باشی که اگه قرار بود این کار رو بکنی چه دلیلی داشت که یه بلاگ دیگه ثبت کنی و از او خونه دوست داشتنی ات دل بکنی ؟ 

چاره ای نیست . باید صبر کرد . صبر . آی سخته این صبوری ...

نظرات 2 + ارسال نظر
ریحانه دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:57 ق.ظ http://reihan.blogsky.com

عزیز دلم خانومی نازم ُ وقتی می گی هیچ کی دوست نداره دلم می گیره ُ پس من اینجا چی کارم ؟

مهدی چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 05:06 ب.ظ http://www.downcaste.blogsky.com

سلام.
مرسی که به من سر زدید...لطف کردید...واقعا شرمنده کردید...
با شما کاملا موافقم...عشق های امروزی عشق نیست...یه جور سرگرمی ولی نباید نشست تا جامعه شاید بعد از چند سال بفهمه عشق یعنی چی؟
بایدکمک کرد...باید به همه فهموند معنی عشق واقعی چیه؟!
به هر حال خوشحالم که یه نفر با من هم عقیدست...
به خاطر سادگی ولی زیبایی وبتون من شما رو لینک کردم...
امیدوارم همیشه موفق و سربلند باشید...
فعلا...تا بعد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد