تنهایی

 سلام به همه ی دوست جونایی که تو این مدت به من سر زدن ولی کی به من سر زده ؟؟؟هیچکی افسردگی گرفتم بابا یکی باید واسه من نظر بده من دارم قاری قوط میزنم از تنهاییمن دیگه توی بلاگفا فعالیت ندارم به دلایل شخصی  وبلاگم رو تعطیل کردم واسم یه مقدار سخته که بخوام توی بلاگ اسکای کار کنم چون 5 سال بلاگفا کار کردم ،خوشحال میشم اگه یکی بهم کمک کنه تا یه کم این وبلاگ رو سر و سامون بدم  منتظر نظرهای قشنگتون هستم منو دلگرم کنید

نظرات 3 + ارسال نظر
ریحانه شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:40 ق.ظ http://reihan.blogsky.com

سلام یه مهمون ناخوندم ،آمدم نبودی!یواشکی توی وبلاگت سرک کشیدم!خیلی خوشم اومد،حال و هوای خوبی داره!
راستی منم میزبان خوبیم!

لیلا شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:47 ق.ظ http://rittta.blogsky.com

سلام
قند عسل
چه طوری مادر خوبی
چرا از بلاگفا کوچ کردی اون طرف هوا سرد شده بود ؟

یک دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:49 ب.ظ

تقصیر خودته دیگه! خب یه قالب انتخاب کردی که پروفایل نویسنده رو نشون نمی ده! خیلی ها هم تا ندونن طرف چند سالشه و مشخصاتش چیه عمرا نظر نذارن (یا نزارن؟!) !
ok؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد